Termék reklamációja
Mit tegyünk, ha sérült terméket kaptunk:
A csomag átvételekor javasoljuk a csomagolás és a termék állapotának ellenőrzését. Ha a csomag sérült, akkor töltse ki a futárnál a kárjegyzőkönyvet. Nagyobb látható sérülés esetén javasoljuk, hogy a csomagot ne vegye át a futártól.
Ha a csomag első megtekintsére rendben van és ennek ellenére a csomagban lévő termék sérült, javasoljuk ezt az esetet e-mailben jelezni az info@ferex.hu. Készítsen fényképet a sérülésről (fotózza le a sérült terméket és a csomagolást) és a képeket csatolja ehhez az e-mailhez. Az e-mailben tüntesse fel a számla vagy a megrendelés számát.
Mit tegyünk, ha szeretnénk reklamálni a terméket:
A megvásárolt termék egy idő után nem működik, nem működik megfelelően vagy hiba keletkezett rajta? A terméket alaposan csomagolja be, hogy ne sérüljön a szállításnál. A legbiztosabb csomagolás a termék eredeti csomagolása, amely közvetlenl az adott termék védelmét szolgálja a szállítás során. A csomag elküldésénél, kérjük az adott futárszolgálat szállítási feltételei szerint járjon el, a csomagra tehet "törékeny" jelzést vagy esetleg biztosíthatja. Javasoljuk, hogy a terméket csomagban lévő összes tartozékával együtt küldje el. A reklamáció gyors identifikációja érdekében jaavsoljuk, hogy a termékhez csatolja a számla másolatát és a kitöltött reklamációs űrlapot, amelyben leírja a termék hibáját.
A reklamált terméket küldje vissza az alábbi címek egyikére:
FEREX, s.r.o., Vodná 23, 949 01 Nitra FEREX, s.r.o., Vodná 23, 949 01 Nitra
06 21 300 7591
Magyarországi depók
Magyar Postával való visszaküldés esetén az alábbi címre küldje a csomagot:
Magyar Posta - Frogman s.r.o. / 27860B
FLK
1985 Budapest
Hungary
Ha a csomagot nem Magyar Postával küldi vissza kérjük az alábbi címre küldje a csomagot:
Frogman / 27860B
FLK-Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
2151 Fót
Hungary
Figyelem! Az ID azonosítót és a cég nevét mindenképpen kötelező feltüntetni a csomagon!!!
Önökért vagyunk
számla alapján
kézbesítés
garancia